Friday 5 October 2012

KAMI KEMBALI!!


Haloooo~~ Salam :) wah lama oww ku tak update nie blog.. amacm tak lama, lau aku lupa passwordnya..macam2 da aku wat supaya dapat masuk balik lam email nie.. punyalah aku tererrr~ dapat gak aku masuk lam email ku tue.. selepas bertungkus lumus membunuh raksaksa dgn otamen (tak da kena mengena) ermm?? apa2 jak la.. by the way.. ahli2 lam kumpulan nie bnyak da tukar nama durank kat FB.. besalah zaman semakin moden kan (dan aku akan semakin tua.. NOOO!!) sentiasalah jadi folower kami ya.. ta kan kawan (walaupun tak kenal) exited gilak aku mau post2 nie.. besa ar.. lama da tak buka nie blog semenjak ku lupa itu PASSWORD :P apa2pun have a nice day!!





                                                                                                                    hand by
                                                                                                                 Syahira niey

No comments:

Post a Comment